یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


کیمیا

سلام به همه دوستای وبم آبجی ها و داداشای مهربونم... 12 شهریور ماه 5 روز پیش آبجی ساجده ام بعد از یه مدتی که نبودن اومدن وبمون و با خودشون یه آبجی مهربون آوردن وبمون که خدارو شکر هممون ایشون رو میشناسیم... آبجی کیمیا همون تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک...

خدارو شکر میکنم که یه آبجی ساده و مهربون به اسم کیمیا به آبجی های وبم اضافی شدن...

برا من هیچ فرقی بین آبجی هام و داداشام نیس...چونکه همتون رو به یه اندازه دوستدارم و بهتون احترام میزارم... 

" آبجی کیمیا علیزاده، خیلی خوش اومدی به وب خودت" امیدوارم هممون چه داداش و چه آبجی های وبمون همیشه با هم خوب باشیم و حرمت و احترام همدیگه رو نگهداریم.

از همه تون ممنونم که تا به الان وب خودتون رو تنها نزاشتید... مرسی

خب یه خبر خوشی هم بهتون بدم از خودم ... که داداش یوسف و خانواده اش ،یه ماه پیش تونستن به کمک خدا یه خونه ویلایی 91 متری دو طبقه نقلی توی کرج برا خودشون بخرن...همون محله خودشون "قلمستان کرج" که امروز نصف اساسهامون رو بردیم و فردا هم عصر نصف دیگه اساسهامون رو میبریم و از جمعه خونه خودمون هستیم ...خیلی خوشحالیم  و منم با اومدن آبجی ساجده و آبجی کیمیا به وبمون خوشحالتر هم شدم...

مرسی از همتون ...

اینم چندتا عکس ساده و دوستداشتنی از آبجی کیمیا که با افتخار آفرینیش ملت ایران رو شاد کردن

خنده کیمیا که ساده و مهربونی ایشون رو نشون میده و اون عکس سلفی از کیمیا خانوم که داداش کیان و باباشم توی برنامه خندوانه تشریف داشتن...

همه این عکسا زیبا هستن و من خودم با دیدن خنده های بابای کیمیا و داداش کیان و مخصوصا آجی کیمیام خیلی به زندگی امیدوار میشم و به خنده این خانواده مهربون از بیست نمره 20 میدم... مرسی از همتون



نظرات شما عزیزان:

ساجده
ساعت15:23---13 آذر 1395
سلام عه چرا حذفش کردی انلاین شی میکشمت باید کامنتم سرجاش باشه دفعه بعد که اومدم خخخخخ شوخی کردما فدات بزا حذف شه من اونو فرستادم که فقط بتونی کامنت اولیمو بخونی همین حرفا میزنیاعه هانی به یوسف میاد کلش اف کلنز ؟؟؟الهی بمیره اونی که کلش بازی میکنه هاهاها
پاسخ یوسف:سلام سلام اجی ساجده ام خوبی دختر؟وااااای الان دیگه نمیتونم انلاین بشم فعلا تا دو سه ماه شاید نشه انلاین بشم..خب حداقل دیگه کشته نمیشم خخخ..مرسی...اره بابا منو چه به کاه و کاهو و کلش خخخخ مرسی از کامنتای خوبت..راسی به کیمیا سلام منو برسون بهش بگو که یوسف خیلی ازت دلخوره همین...اخه اونروز قرار بود بیاد ازم سوال بپرسه .منم الان سه ماهه که منتظرشم بیاد ولی رفت که رفت....خلاصه خیلی ناراحتم ازش


ساجده
ساعت12:14---9 آذر 1395
راسی لپ تاپ منم خرابه به خاطر همین کم میاماره حمت دست خداس قرار بود همین چند روز پیش بریم تبریزو با دادا امیر بریم مشهد که دیر رسیدیم اتفاقا اون قطاری که میخواستیم با اون بریم تصادف کرده بودمن از بچگی عادت داشتم کلمات ترکی و فارسی رو با هم قاطی کنم اخه مامانم ترکه و باامم اهل قم خب بچه فارسو ترک من میشم دیه
پاسخ:سلام ابجی ساجده خوبی...اولا ببخش اون کامنت اخرت رو دستم خورد اشتباهی حذف شد..هونکه ویرایش این کامنتت بود.. اخه با گوشی جواب میدم و خیلی سخته... مرسی از کامنتت


فاطمه
ساعت19:02---8 آذر 1395
مرسی ک سرزدی
شما ک خبری از ما نمیگیرین
مجبورم من بیام بهت بگم ک بیای سر بزنی

پاسخ یوسف:سلام ...وظیفم بود...خب خبرم کنی زودتر از موعد میام سر میزنم... خخخخخخ ...مرسی آبجی فاطیمه ام


ساجده
ساعت22:00---7 آذر 1395
همه دهما رو میبرن شلمچه به جز ما اه سنگ ما افتاده سر یزدانی بزنم بکشمش
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام ...بخش ساجده باجئم...3 روزی میشد که نتونستم بیام جواب کامنتاتون رو بنویسم... خب آره عیبی یوخدی خودتو ناراحت نکن ...اولا اینکه بزار به حکمت و قسمت خداوند که حتما نرفتنتون از حکمت خداوند متعاله... و اگه قسمت خدا باشه هر کی هم سد راهتون بشه نبره، مطمئن باش که میرین شلمچه ولی اگه قسمت خدا نباشه، پس این فکروناراحتی های تو هم نمیتونه نظر خدارو عوض کنه ....بهترین کار اینه همیشه راضی باشی به قسمت و حکمت خداوند... مطمئن باش که اونوخ اگه بچه های دیگه رو خارج از کشور هم ببرن ، اونوخ تو دیگه حرص نمیخوری و ناراحت هم نمیشی...پس بیخیال شلمچه رفتن دهمی ها... راسی این "سنگ ما افتاده سر یزدانی"رو ترکا زیاد استفاده میکنن... که تو هم اینجا به فارسی گفتی ...خیلی این کلمه ات عالی بود خوشم اومد.... اینم معنی ترکی اش که خیلی باحاله..."بیزیم داشئمیز دوشور فلان کسین باشیئنآآآآآآآآآآآآآآآآآ" خخخخخخخخخ


رضوان
ساعت22:01---6 آذر 1395
سلام بیا سامانم
پاسخ یوسف:سلام سلام رضوان باجئم... بازم دیر رسیدم که ...
پاسخ یوسف:ببخش که نتونستم بیام


هانی
ساعت19:53---6 آذر 1395
برای من ملیکا فرستاد منم طبق کامنت عمل کردم....یه ذره امیدوارم بقیه هم همینکارو کنن...ولی الان که گفتم دیگه حساب نیست
پاسخ یوسف:سلام سلام عزیزترین داداش و رفیق خودم.... هانی ...من به شخصه به این چیزا اعتقادی ندارم..... سر همینه که نفرستادم... حرف دلتون رو بیشتر قبول دارم و دست نوشتتون رو تا اینا.... مرسی از کامنت خوب خوب خوب خوبت...خوشحالم میکنی پسر وختی بهم سر میزنی مرسی


رضوان
ساعت22:08---5 آذر 1395
میشه خواهشن کامنت قبلی روحذفش کنی ممنون میشم لطفا
پاسخ یوسف:سلام به روی چشم ام...ولی بهم نگفتی که این سایت بود یا نه؟؟ درست پیدا کردم یا نه؟؟


فاطمه
ساعت12:09---4 آذر 1395
سلام سلام
آپم
سر بزن
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام منیم فاطیمه باجئم.. یاخجسان منیم مهربانیم؟ مرسی خیلی خوشحالم کردی که سرزدی... باشه اومدم


هانی
ساعت18:47---2 آذر 1395
باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥


هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥


حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥


تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥


تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥




تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥


کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥


موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥


همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥


حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥


پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥


امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥


یه چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...


واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی
پاسخ یوسف: سلام سلام سلام هانی داداشی عزیزم...خوبی پسر؟مرسی خیلی خیلی خوشم اومد ...قربون چشات برم ...ببخش دو سه روزی نبودم وگر نه درجا جواب کامنتت رو مینوشتم...مرسی مرسی از کامنت خوشگل و خوبت... بازم از اینکارو بکن...حالا نمیدونم اولین کسی که اینو توی کامنتا نوشته تو بودی ملیکا بوده ملینا بوده یا هرکی ...از این خوشحالم که منم بین خودتون عزیز دونستید و اینو برام فرستادید...مرسی مرسی داداش هانی گل


رضوان
ساعت20:55---1 آذر 1395
سلااااااااام یوسف امشب انلاینی؟؟؟؟؟
پاسخ یوسف:سلام سلام رضوان باجئم...مرسی از کامنتت... امروز 3 آذرماهه که دارم جواب براتون مینویسم... ببخش اون روزی که این کامنت رو داده بودی من 3 روز نبودم ...ببخش..مرسی رضوانم...مرسی الان آنلاینم


رضوان
ساعت16:39---30 آبان 1395
سلاااااااامممم اپمممممممم عاقا یوسف
پاسخ یوسف:سلام سلام رضوان جان ..الان میام میبینم.. مرسی از کامنتت .. مرسی مرسی
پاسخ یوسف:واااااااای با قرمز نوشته شد... ببخش.. آخه از این رنگ قرمز زیاد خوشم نمیاد


ساجده
ساعت14:06---23 آبان 1395
زن عموی من حسوده چون بچه نداره اون کارو کرده فک کنم بهت گفته باشم مهدی خوب نمیتونست نفس بکشه برای همین ماسکو و نفس مصنوعیو و... میزدن بهش زن عموم که ماسکو میکشه درجا میره اون دنیا عوضش خوبیش اینه که بهشته مثل ما جهنمی نی
پاسخ یوسف:سلام نه اینارو بهم نگفته بودی... خدا خودش جواب زن عموت رو میده .... اگه اون از قصد اینکارو کرده باشه مطمئن باش خدا خودش به جزاش میرسونه... آره مهدی جان جاش توی بهشته و اینه که منم رو هم آرومم میکنه...روحش شاد و آخرین غم شما باشه ایشاالله... مرسی که سر زدی بهم ...


ساجده
ساعت17:07---22 آبان 1395
سلام آره محله قلمستانو میشناسم خالم اینا اونجان راسی گفتی همسایه تون تو تبریز بچه شو سقط کرده ولی مهدی که سقط نشده انو کشتن تو بیمارستانم کشتنش به دست زن عموم هنوزم با هم رابطه نداریم به خاطر اون ماجرا
ولش
امرو چ خبر؟
باز میگی خبری نی!
پاسخ یوسف:سلام سلام ...این که خاله اینا اونجا هستن خیلی عالیه ...ای کاش که میشناختمشون .... از بابت مهدی جان خیلی متاسف و ناراحت شدم... ولی نمیدونم براچی اونو کشتنش...خدا هر کی رو که باعث بانیشه لعنتش کنه ایشاالله...


سیده ساجده
ساعت21:52---20 آبان 1395
پس تا دوشنبه بای


شب شیک
پاسخ یوسف:سلام چشم باشه...مرسی شب خودتم شیک و رویایی آبجی گلم سیده ساجده خانوم


سیده ساجده
ساعت21:51---20 آبان 1395
فردا درس دارم نمیام پس فردا هم امتحانه نمیام دوشنبه میامممممممممم
پاسخ یوسف:سلام خب فردا که جمعه اس پس فردا هم شنبه واااااااااااااااااااااای یکشنبه پس چی ؟؟ خخخخخخخخ هههههه دوشنبه ! هههه باشه مرسی منتظرم ..ممنونم که خبر دادی بهم...وگرنه دوباره نگرانت میشدم..مرسی آبجی گلم


سیده ساجده
ساعت21:50---20 آبان 1395
سلام یه کاری برام پیش اومد مجبور شدم برممم همون پسره زنگ زد نمیدونم چرا ها ولی وقتی بهم زنگ میزنه خودمو گم میکنم سیم کارتمو در اوردم الانم با گوشی مامان اومدم ببخشید ولی من ساعت 11 همیشه خوابم باشه برای روزای دیگه بای شب خوش
پاسخ یوسف:سلام عیبی نداره... شب خوش آبجی ساجده ام


ساجده
ساعت20:37---20 آبان 1395
ناراحتیم این نبود که تصادف کردیم امروز مثلا روز تولدمه و روز فوت داداشم همون روز اول تولدش فوت کرده واقعا هر سال تو این فکرم که شادی کنم یا ناراحتی برا همین با خودم گفتم نصف روزو خوشحالی میکنم نصف دیگشم به یاد مهدی جونم

همین بود به خاطر اون ناراحت بودمممممممممم
پاسخ یوسف:واااااااااااااای خیلی ناراحت شدم خیلی متاسف شدم... خدا رحمتش کنه...من همین الان براش فاتحه فرستادم ..امیدوارم روحش شاد باشه....غصه نخور آبجی ساجده.....خدا روحش رو شاد کنه ایشاالله
پاسخ یوسف:بنظرم داداش دوقلوی خودتون میشد دیگه...چون متوجه شدم موقع بدنیا اومدنش فوت شده
پاسخ یوسف:ما تبریز که بودیم یه همسایه داشتیم که یه پسر بچه اش رو بخاطر قرص انداختن مادرش هنگام بارداری از دست داده بود...حالا اون خانواده خودشون عین خیالشون نبود ولی من و خانواده ام براش عذاداری میکردیم از بس که ناراحت بودیم براش... الانم وختی قضیه برادرتون رو شنیدم خیلی خیلی متاسف شدم...روحش شاد ایشاالله
پاسخ یوسف:راسی شاید شب ساعت 11 به بعد آنلاین باشم تا ساعت 12 یا 1 .... تونستی بیا محیط گفتگوی وبم ..مرسی که اومدی و تولدتم مبارک باشه آبجی ساجده مهربون و دل پاکم


ساجده
ساعت20:35---20 آبان 1395
سلام انتظار نداشتم همین امشب جواب کامنتامو بنویسین
مدمم هنگ داره از دیروز روشنه تا امروز که چراغ آخرش روشن شده به خاطر اونه کم میام و به خاطر درساس وگرنه دلیل دیگه ای ندارممممممممممم
پاسخ یوسف:سلام سلام بزار آنلاین بشم شاید باشی تا یکمی بحرفیم آبجی


رضوان
ساعت17:28---20 آبان 1395
سلاام داداش یوسف خوبی؟ چرا وب ملینا اینجوری شده
پاسخ یوسف: سلام رضوان آبجیم... مرسی بد نیستم رضوان جونم... منکه تونستم با مرورگر "کروم" وب ملینارو بدون هیچ مشکلی باز کنم..حتی کامنتاش هم براحتی باز میشن...هیچ مشکلی نداره...مرسی از کامنتت
پاسخ یوسف:سلامی دوباره به رضوان عزیزم... آره رضوان این وب ملینا هی قطع میشه و یه صفحه قرمز نمایش داده میشه و ارور میده...بنظرم مشکل از خود "میهن بلاگ" ملینا باشه...ایشاالله که درست بشه


عاطفه
ساعت16:00---20 آبان 1395
سلاااام به خوش شانس ترین پسر دنیا ینی از من خوش شانس تری؟دیروز تو قرعه کشی جشنواره اسمم دراومد یه کمد کتابخونه برنده شدم بععلهههه
وبت خوبه منم چنتا نقاشی دارم عکسشو برات میفرستم البته کار خودم نیس خودم از این هنرا ندارمممم لینک شدی گل پسر
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام منکه در همه حال خودمو خوش شانس میبینم حتی توی بدترین شرایط و در بدترین روزای زندگیم بازم خودمو خوش شانس میبینم... ایشاالله که تو 1000 مرتبه از منم خوش شانس تر باشی... خوشحالم که تو هم خودتو خوش شانس ترین دختر دنیا میدونی... راسی ممنونم ازت که به وبمون اومدی و کامنت خوشگلی برام نوشتی...از آشناییت که خیلی خیلی خوشحالم...وااااااااااای نقاشی میخای بفرستی...هر چه زودتر بفرس تا بزارم وبمون ... ایشاالله خودتم نقاشی میکشی و میفرستی برام... من میدونم که نقاشیت بهتر از منه...ممنونم که منو لینک کردی ولی من لینکمو توی وبت ندیدمآآآآآآآآآآآ آبجی عاطفه گل و مهربون... بازم بیا و زیاد بیا ..مرسی از کامنت زیبات


سیده ساجده
ساعت14:42---20 آبان 1395
عه شمام قلمسانین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعجب کردممممممممممم!!!!!!
پاسخ یوسف:سلامی دوباره به آبجی ساجده گلم... آره خب ماهم قلمستان میشینیم...راسی مگه این محله رو میشناسی ساجده ؟


ساجده
ساعت14:40---20 آبان 1395
ماکه حسود نیستیم خونه جدیدتون مبارک ان شالله خاطرات خوبی توش باشه مثل خونه مام نباشه که غمک داره
پاسخ یوسف:سلام سلام ...البته که نیستی...ممنونم مرسی ایشاالله برا شما هم به خوبی و شادی باشه و در زندگیتون هیچ غمی نداشته باشین...آرزو میکنم ایشاالله خوب و خوش در کنار خانواده مهربونت باشی و از این به بعد توی خونه جدیدتون با آرامش و دل خوشی زندگی کنین و فقط شادی ببینین و همیشه سلامت باشین...مرسی از کامنتت ساجده مهربونم
پاسخ یوسف:راسی چرا از کیمیا دیگه خبری نشد...روزی که بهم گفت فردا ازت چندتا سوال دارم رفته و دیگه نیومده حتی وب خودشم نیومده...از وختی که اون پست جدید برای "کیمیا " رو گذاشتم حتی نیومده که بهش سر بزنه و کامنت برام بنویسه
پاسخ یوسف:یعنی همین پستی که نوشتم ...ازون موقع تا حالا خبری ازش نیست


سیده ساجده
ساعت13:47---20 آبان 1395
سلام خوبین داداشی
به جون خودم درسام سخته کم میتونم بیام نت مخصوصا دیگه اصلا حوصله درسو ندارم الان به زور میخونم به هر حال اومدیم یادی کرده باشیممممممممممممم
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام آبجی ساجده عزیز و مهربونم...از خوشحالی اشکم دراومد...پس کجا بودی ساجده؟؟؟ چرا تنهام گذاشتی و یهویی رفتی ...کیمیا هم باتو رفته و تا الان پیداش نیست...خیلی نگرانشم خیلی...ممنونم که یادی از من میکنی... ایکاش وبت رو حذف نمیکردی تا دوباره میومدم وبت ...تورو خدا زودتر بیا سر بزن... بهم هم بگو که قضیه تصادف خانوادگیت چی بوده ؟ من که از اون موقع تا حالا نگرانیم برطرف نشده و توی شوک موندم هنوز...به کیمیا هم بگو بیاد این پستی رو که مخصوص اون گذاشتم نیگاه کنه...مرسی که اومدی ..خوشحالم کردی دختر.....ممنونم ساجده مرسی آبجی ساجده مهربون


لیدا
ساعت15:04---18 آبان 1395
سوسول بازی درنیار منو دلتو نمیشکونم ونخواهم شکوند داداشی گلتر از گلم مزاحم هم نستی شما مارو فراموش کردی نظر اینا هم نمیزاری راسی یه خبر تابلوم تموم شد ایشالا عکسشو مفرستم

لیدا
ساعت15:02---18 آبان 1395
سلام خوبه داداشی چرا همه شمااینجوری میکنین خدا من شمارو فراموش نکردم شما به کی قسم بده اخه خواهشا اسم ملینا رو نیار من دیگه باهاش دوس نیستم خودشم میدونه چه جوری دلمو شیکونده بهش بگو منتظر انلاین شدن من نباشه .نخیرم شما بیشتر از ملینا واسم ارزش داری خیلی دوست دارم فقط منو کوچولو درک کن درسام خیلی خیلی سخت و زیاد شدن ببخشید تورو خدا

رضوان
ساعت16:22---17 آبان 1395
سلاااام وبت عالیه وقت کردی به وب منم سربزن
پاسخ یوسف:سلام سلام خیلی خوش اومدید آبجی رضوان ... خوشحالم کردید ... لینک شدید و حتما حتما میام وبتون و مطالبش رو میخونم...بازم مرسی که سر زدین بهم


کودک درون من، اکتیو تشریف داره
ساعت9:25---15 آبان 1395
سلام

داداش من حالش بهتره؟ نبینم غمتو یوسف پر انرژی
پاسخ یوسف:سلام آبجی فاطمه ..مرسی که بهم سر میزنی دختر...ممنونم ازت


کودک درون من، اکتیو تشریف داره
ساعت14:39---12 آبان 1395
سلام داداش یوسف
چیزی شده؟
امیدوارم هر چی که هست مهم نباشه و زودی حالت بهتر بشه
برات آرزوی سلامتی دارم
پاسخ یوسف:سلام سلام مرسی ..منم برات آرزوی موفقیت و سربلندی دارم آبجی فاطمه مهربونم....ممنون که منو از یاد نمیبری


سپهرداد
ساعت22:45---11 مهر 1395
یوسف جان سلام ........ می دونم شاید از دستمون دلخوری ولی خوب ببخشید ... خرید خونه نو هم مبارکه .... ایشالا توش فقط شادی باشه..
فعلا دادا یوسف
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام داداش سپهرداد...خوبی پسر؟؟ نه اصلنم دلخور نیستم داداشی مهربونم... خدا همه مارو ببخشه پسر ...این چه حرفیه... خب حتما کار داشتید که نتونستید بیایید... از فردا منتظرتم آآآآآآآآآآ زود بیایید ... هم کامنت بزارید و هم اگه تونستی بیا گفتگو.... مرسی که برا خونه بهم تبریک گفتی... بازم ممنونم از دعای خیرت داداش سپهرداد ... مرسی بشی الهی... بازم بیایی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ داداش سپهردادم... خیلی خوشحالم کردی که اومدی کامنت نوشتی ....مرسی به بچه های دیگه سلام منو برسون... خیلی دلم برا همتون تنگ شده بود... خیلی هم نگرانتون بودم... فردا منتظرت هستم داداش سپهرداد تونستی بیا وبلاگ ...مرسی مرسی یه دنیا مرسی


Ali
ساعت15:34---8 مهر 1395
سلام داداشی. مرسی خوبم توخوبی؟
هیچی فعلا هفته اول خبری نیست معلما درس نمیدن
از شنبه کم کم درس ها شروع میشه باید خوب درسامو بخونم.
مرسی که سرمیزنی داش یوسف
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام علی جان...خوبی داداشی...مرسی ممنونم که اومدی برام کامنت نوشتی...مرسی....حتما خوب درساتو بخون تا همه رو 20 بشی ایشاالله... بازم بهت سرمیزنم


Ali
ساعت15:32---8 مهر 1395
سلااااممم آقا یوسف داش گلم. خوبی؟.
خواهش میکنم باعث افتخاره داداش
خیلی ممنون آق یوسف[قلب]
چشم حتما همیشه به یادتم.
مرررسی[ماچ][چشمک][چشمک][چشمک][گل] [گل][گل]
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام مرسی من خوبم...امیدوارم تو هم خوب باشی داداشی...مرسی منم بهت افتخار میکنم...ممنونم که به حرفم گوش میدی...مرسی از کامنتای خوشگل ات
پاسخ یوسف:ببخش که دیر جواب نوشتم آخه امروز تازه از مسافرت رسیدم


کودک درون من، اکتیو تشریف داره
ساعت9:37---8 مهر 1395
سلام
به سلامتی ایشالله
فاطمه منتظرته
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام آبجی فاطمه ام ...ممنونم بالاخره اومدم


کودک درون من، اکتیو تشریف داره
ساعت9:34---7 مهر 1395
سلام داداش یوسف پر انرژی
سفر بی خطر باشه انشالله

باشه بذار شوهر جان برگرده باز سعی میکنم که با دستامون قلب درست کنیم
فقط با یه شکب دیگه
آخه با همین شکل که عکسشو گذاشتم تو وبم سخته واقعا نمیتونم

داداش یوسف دلم برات تنگ میشه به خدا سپردمتون
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام آبجی فاطمه ام...ممنونم مرسی... حتما سعی کن میدونم که میتونی...منم دلم برات تنگ میشه آبجی گلم... دلم برا همه آبجی ها و داداشای وبم تنگ شده بخدا.... شنبه ایشاالله میام ...مرسی برام دعا کن
پاسخ یوسف: راسی اونجا که توی جواب کامنت نوشتی ، یوسف لهت میکنمآ ...این جمله رو خوب اومدی خخخخخخ هههههه مرسی مرسی


کودک درون من، اکتیو تشریف داره
ساعت6:44---6 مهر 1395
سلام داداش یوسف
خب به سلامتی انشالله

کاش منم به همین زودی سرم شلوغ بشه و نتونم آپ کنم

پاسخ یوسف:سلام سلام سلام مرسی ممنونم آبجی...ساغولاسان و سلامت یاشیاسان منیم گول باجئم... ایشاالله همیشه وبت رو بتونی آپ کنی و اگه نتونستی سرت برا کارهای خیر و پربرکت شلوغ بشه... مرسی از کامنتای زیبات


کودک درون من، اکتیو تشریف داره
ساعت21:38---4 مهر 1395
سلام داداش یوسف خوبی؟
ممنون سر میزنی
چرا پست جدید نمیذاری؟؟؟؟؟؟
پاسخ یوسف:سلام سلام آبجی فاطمه عزیز و مهربون...خوبی ؟ منم بدک نیستم...مرسی ....خواهش میشود....وقت و حوصله فعلا برا پست جدید ندارم...چونکه تازه از اساس کشی خونه جدیدمون خلاص شدم و در این میون ،آبجیم دانشگاه قبول شده و چهارشنبه شب باید بریم شهرستان برا ثبت نام دانشگاه و خابگاه و اینا..... ایشاالله سرم خلوت بشه آپ میکنم وبلاگو..... مرسی از کامنت خوشگل ات مرسی مرسی یه دنیا مرسی بشی آجی فاطمه
پاسخ یوسف: یاشاسین آذربایجان و تورک همشهریلریم و یاشاسین تراختور ،اروپانئن بارسلوناسی


کودک درون من، اکتیو تشریف داره
ساعت22:20---3 مهر 1395
سلام داداش یوسف خوبی؟


کجاییی دیر به دیر وب میایی؟


ببین پست آخر ۱۷ شهریور گذاشتی بابا مهر اومده ها
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام آبجی گل ام ... هستم اومدم برات کامنت خوشگل هم دادم...مرسی از کامنتت مرسی بشی الهی


کودک درون من، اکتیو تشریف داره
ساعت22:20---3 مهر 1395
سلام داداش یوسف خوبی؟

کجاییی دیر به دیر وب میایی؟

ببین پست آخر ۱۷ شهریور گذاشتی بابا مهر اومده ها
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام آبجی گل ام ... هستم اومدم برات کامنت خوشگل هم دادم...مرسی از کامنتت


کودک درون من، اکتیو تشریف داره
ساعت8:58---29 شهريور 1395
چون آبجیت به ترتیب قرار گرفتن لینک ها حساسه
سومین لینکم هستی
پاسخ یوسف: سلام سلام وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مرسی آبجی ...میگم چرا خوش شانسم پس بگو... من نیومده اومدم ردیف سوم لینکآآآآآآآآآآآآ ..هههههه مرسی در کل مرسی بخاطر لینک کردنت


کودک درون من، اکتیو تشریف داره
ساعت8:55---29 شهريور 1395
سلام یوسف داداش نجه سن یاخچی سن؟
چوخ خوشحال اولدوم خوش گلیبسن

خوشحالم از وبم خوشت اومده
به به چه نقاشی های قشنگی
آفرین به دوستان
منم عاشق نقاشی ام

وبت خیلی قشنگ و پر انرژی بود
همین که نوشتی خوش شانسی نشون میده روحیه خیلی شادی داری
ممنون لینکم کردی با افتخار منم لینکت میکنم
وای عاشق آدمای پر انرژی ام
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام فاطیمه خانوم مهربون ..آبجی خوبم ممنونام مرسی من یاخچیآآآآآآآآآآآآم ..امیدوارام سنینده حالئن یاخچی اوولا.. مرسی که به وب خودت سر زدی...خوشحالم کردی بخدا... وب خودت انقدر خوشگل و دوستداشتنیه که نگو...چون که همش به زبون آذری نوشتی....مرسی که از وبم اینهمه تعریف میکنی.... روحیه ام بدک نیست...منم همه آدمای پر انرژی رو دوستدارم...مرسی از کامنتای خوشگل و زیبات... بازم بیایی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ... راسی اگه نقاشی داری که حتما کشیدی ، برام اینجا بفرس تا بزارم وبمون و همه ببینن...مرسی بشی الهی ...مرسی ممنون


هواداران استقلال
ساعت22:05---28 شهريور 1395
سلامـــــــــ این کیمیاتون مارو آدم حساب نمیکنه کامنتامو جواب نمیده مغرور بد بیا اپم
پاسخ یوسف:سلام سلام ...نه اینجور آدمی نیست...رفته اردو بخاطر همینه جواب کامنتارو نمیده....جواب من رو هم نداده اگه کامنتم رو دیده باشی
پاسخ یوسف: اتفاقا ساده و خوش قلب ترین دختر دنیاست...خیلی مهربونه


هانی
ساعت15:19---18 شهريور 1395
سلام...خوندم مطلبو...خیلی عالی...واقعا خیلی خوشحال شدم که ایشون اینجا اومدن...برای من که اومدن ایشون چیزی بیشتر از افتخاره...ممنون
پاسخ یوسف:سلام سلام داداش هانی عزیز و مهربونم..خوبی پسر؟خوشحالم کردی که اومدی کامنت نوشتی...آره خب ایشون مایه افتخار هممونه... خصوصی هاتم خوندم ..مرسی ...حالا خودت منو خوب میشناسی که من به هیچکسی شک نکردم و نمیکنم... خودم دروغ نمیگم و هیچکسی رو دروغگو نمیدونم... همه از نظر من خوب هستن... راسی داداشی امشب هم اساس کشی داشتیم و فردا هم قبل از ظهر داریم خیلی خسته شدم...خرت و پرت زیاد داریم و همه بیرون ریختنی هستن و با پدرو مادرم دعوا کردم سر این خرت و پرت زیاد که چرا بیرون نمیریزید ...اعصابم داغون شده پسر ...میتونی درکم کنی که الان چه حالی دارم ...میخام برم بخابم تا بلکه اعصابم یه نمه آروم بشه...از کامنتای خوبت ممنونم..مرسی خیلی برام عزیزی مرسی


هواداران استقلال
ساعت12:26---18 شهريور 1395
بلهههههههههههه ایشون افتخاری واسه کشورمونه
پاسخ یوسف:سلام مرسی ممنونم که اومدی...آره ... آجی فضیلت میگمآآآآآآ این استقلال کی بازیهاش شروع میشه..منکه دلم برا فوتبال تنگ شده...البته برا هیجانش ...چونکه بازیکنانمون واقعا دیگه شورشو در آوردن ...فقط برا پول دارن بازی میکنن...مرسی که اومدی کامنت نوشتی خوشحال شدم مرسی


اهنگ جدید
ساعت23:47---17 شهريور 1395
آنان که زما دور ولی در دل وجانند
بسیارگرامی تراز آنند که بدانند

پاسخ یوسف: سلام مرسی
پاسخ یوسف:عالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 17 شهريور 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 7790
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1